det här med att blogga

Godmorgon :)
Vart inte mycket uppdatering alls igår, hände massor av saker så hade helt enkelt ingen lust. Men nu är det ny dag - nya tag!
Jag vet inte varför riktigt men jag har tappat blogglusten helt, kan bero på att under sommartid är det mycket roligare att blogga då man har finare outfits, det blir ljusare bilder och allt blir på nått sätt mycket härligare. Känns lite tråkigt att bara skriva om min vardag varje dag, vill liksom kompensera med någonting mer.
Och det är ju inte så roligt att stå och fota kläder i snöhögar och mulet väder utan det blir ju bättre när våren kommer på riktigt och jag kan stå i shorts, converse, skinnjacka och en fin tröja och ta bilder i ljuset liksom. hoppas ni förstår hur jag menar haha.
 
Ska försöka blogga lite mer och om olika saker, promise. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback