Dag 1 - 10 saker om dig själv

- Jag dricker alltid apelsinjuice när jag sminkar mig och plattar håret på morgonen
- Folk tycker jag ser mycket äldre ut när jag är brunett än blondin
- När jag väl blir deppig blir jag MEGAdeppig och pratar inte med någon
- Jag går alltid upp mellan 5 och halv 6 på morgonen för att jag tror att jag inte kommer att hinna fixa mig o såntdär annars
- Jag klarar inte av folk som ljuger för mig
- Jag har gått i 5 olika skolor
- Jag älskar att lära känna nya människor fast det är oftast aldrig jag som tar första steget och pratar med någon
- Jag vill bli frisör
- Jag har väldigt lätt att förlåta folk som inte förtjänar det...
- Jag är ganska annorlunda från andra tjejer jag känner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback