2013-03-07

↑ lockade håret igår hihi
Godmorgon :) har sovit sååååå skönt inatt. 
Igår var jag i skolan, och efter det åkte jag till älmsta, hem till mamma. Gjorde mig iordning lite och rörde mig utåt och träffade Emmy och Kristofer! Så gick vi till fritidsgården o va där ett litet tag, fram tills halv åtta ungefär. Sen kom Aspis och hämtade mig så åkte vi till honom och pratade och sådär. Skönt :) kom hem vid 10 ungefär.
Så det är anledningen till att jag inte bloggade någonting igår kväll!
 

Idag ska jag, mamma och min bror åka till Österhaninge och hämta en gitarr som min bror köpt, haha vet inte varför jag åker med men har ingenting annat bättre för mig faktiskt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback