you fake a smile, you lie and say that you're better now than ever and your life is okay, but it's not.

lite bilder från instagram från den senaste tiden.
1. i lördags när jag var hos morsan min. 2. från nyår! 3. skolan förra veckan. 4. skolan förra veckan med samiejävel. 5. skolan förra veckan haha. 6. jag & melinda var och hälsade på bästa oskar i lördags. 7. från i julas! 8. dagen efter julafton.

har precis varit&duschat, "taggar" inför skolan ja. har prov i hinduism OCH ett hemprov i fysik idag ja. härlig dag. yolo liksom, ska verkligen göra mitt bästa.
igår åkte jag till mamma efter skolan o var där, träffade melinda & simon en snabbis också, sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi på ett jobb i bergshamra, sen hem igen. det var min dag igår typ, jätteintressant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback