bekännelser

♥ jag har väldigt svårt att hantera förändringar i mina planer
blir ofta arg i onödan på folk jag tycker om
♥ jag tror att jag har borderline och ska snart göra en utredning
om jag hör att någon har fel, eller säger "han" istället för "honom" till exempel så MÅSTE jag rätta dom. skit irriterande för andra
jag tycker inte om när folk rör vid mig o håller på o peta på mig, värsta jag vet
jag har adhd = skitsvårt att koncentrera mig i skolan
jag har hoppat upp en klass så jag ska egentligen gå i 8an
jag är väldigt överbeskyddande när det gäller folk jag bryr mig om
jag fastnar ofta på ord och kan säga de ordet i flera dagar sen slutar jag
jag är ärlig utav mig
bilden där uppe är tagen i somras i rikards bil, de är jag o david på bilden o dendär kvällen hade jag så jävla kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback