6. En bild på någon du tycker om väldigt mycket och varför

min bästavän melinda. varför jag tycker om henne? det måste nog vara för att hon är världens bästa vän, hon stöttar en alltid genom ens val, hon finns alltid där, det kan gå 2 dagar utan att vi pratar med varandra men vi vet liksom ändå att det bara är att höra av sig om det skulle vara något problem, hon har gråtit ut med mig under alla svåra tider sommaren 2012, hon har världens finaste leende, hon är rolig, hon har humörsvängningar, hon pruttar när hon sover, hon är jättemysig och jag vet inte om jag skulle palla en endaste dag utan henne.

Kommentarer
Melinda säger:

Snuttisen, lite too much information... hahah
älskar dig

2013-01-30 | 17:39:43
Bloggadress: http://melindaoja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback