3. Dina bästavänner.

Har bara en bästavän, Melinda Oja.
 
Träffade henne första gången för 2 år sen kanske, sen så började vi bli riktigt tighta den 7 juli 2012. Anledningen till att jag kommer ihåg det datumet är för att exakt en vecka efter det så var våran nära vän med om en olycka.
Iallafall. Sen första gången jag började umgås med Melinda på riktigt, så har jag nog insett att jag skulle inte kunna hitta en bättre bästavän. Vi har gått igenom allt tillsammans.
Hon var med när jag träffade mitt livs kärlek för första gången, hon var med när jag grät för att jag hade förlorat honom.
Vi har druckit tillsammans, ätit tillsammans, skrattat åt onödiga saker tillsammans, kommit på intimskämt tillsammans, blivit kära tillsammans, festat tillsammans, blivit utskällda tillsammans, hittat på sjuka idiotiska saker tillsammans, vi har nog fan gjort ALLT tillsammans.
Föralltid hjärtat, jag älskar dig

Kommentarer
Melinda säger:

Åh älskling, du är det bästa som hänt mig.
Jag älskar dig <3

2013-01-28 | 10:29:45
Bloggadress: http://melindaoja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback