25-dagarslista.

1. Berätta om dig själv.
2. Staden där du bor.
3. Dina bästavänner.
4. Din förebild / någon du ser upp till
5. En bild på dig för 1 år sedan
6. En bild på någon du tycker om väldigt mycket och varför
7. Hur vill du att din framtid ska se ut?
8.  Någon du saknar
9.  Mitt rum just nu
10. Din favorit kändis
11. Din största dröm
12. Någon du inte gillar
13. Det här gör jag på helgerna
14. Innan jag dör 
15. Det här köpte jag senast
16. En serie jag älskar
17. Något jag längtar efter
18. Det här finns i min handväska
19. Något jag vill ha just nu
20. Det här är jag beroende av
21. Bild på det sminket jag brukar använda
22. Drömutseende
23. Min kärlek
24. En bild någon annan har tagit på dig
25. Under 2013 vill jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback