2013-01-26

Bild från igår.
Hej hjärtisar! Har helt glömt bort att blogga idag. Idag är det iallafall lördag = skön dag.
Vaknade, gick upp & åt frukost, la mig i sängen och kollade på donnie darko, fick extrem mensvärk, ringde cedheim och pratade och klagade på hur ont jag hade, åkte till Norrtälje med pappa, åt kinamat, hyrde hungerspelen, project x och hamilton 2, kollade på hungerspelen med pappa, färgade håret lite brunare och BAM här sitter jag nu. Sjukt skön och lugn kväll, har hunnit prata om en massa med pappa vilket är jätteskönt.
Imorgon är det söndag och då ska jag åka & hämta mitt löshår hos mamma, sen åka hem hit igen och färga det. Sen blir det nog bara fix inför skolan på måndag!
Igår åkte jag in till norrtälje med min låtsasmamma, åt kebab och sen åkte jag, min låtsasmamma och pappa in till Huddinge till pappas kompisar, det sög verkligen där men sen när vi skulle hem åkte vi förbi donken så jag skulle bli på bättre humör hihi.
Ska lägga in lite tidsinställda nu, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback