emmy hedenström

Här är min fina vän Emmy.
Henne har jag känt i ungefär 2 år, träffade henne första gången vid älmstaskolan och vi fick ganska bra kontakt efter det.
För ett tag sen, lite innan sommaren, fick hon cancer i ögat, halsen och mellan lungorna. Jag vart sjukt förvånad och ledsen, vi hade tappat kontakten lite när hon fick reda på det, så jag kände mig dum som tog tillbaka kontakten med henne bara för att jag fått reda på att hon hade cancer. Men jag kände mig ändå dum ifall jag bara skitit i det.
Så jag och hon började prata lite smått igen. Inte så jättemycket, men jag framförde att jag fanns här och brydde mig. Och jag kanske inte funnits där hela vägen för henne, visst, men jag har också gått igenom en hel del från sommaren 2012 och framåt - men jag har visat stöd och hon vet att det bara är att säga till om det är någonting liksom.
Iallafall, idag besegrade hon cancern. Hon krigade sig igenom det, hon klarade det. Jag blev tårögd när jag såg statusen imorse, som hon hade skrivit. Emmy har alltid krigat för det hon vill. Och idag, den 12 februari 2013, blev hon frisk.
Grattis min ängel, you kicked cancers ass
 
Ni kan förresten läsa hennes blogg HÄR för att läsa vad hon gått igenom under den här tiden osv.

Kommentarer
Emmy säger:

Men asså åååh finisen, du är så söööt. duvet tandställning och blondie kompisar forever :$ loveu!<3

2013-02-12 | 15:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback