bra söndag

just nu - skype med kim, micke oh viktor.
väntar på att pappa ska komma hem med chips! sen kanske jag ska ut med sebban, pontus oh oscar oh ha de trevligt. 
gårdagen var väl sådär. åkte till älmsta t micke o träffade honom och viktor, låg o kolla på film hos micke sen drog vi oh åt kebab och va ute en liten stund, sen gick vi tillbaka till micke oh sen kom melinda så då träffa vi henne och då gick micke hem, så då gick jag, melinda oh viktor hem till melinda och sen hem till viktor. sen vart klockan halv 12 oh då skulle jag till bussen så då lämnade viktor av mig där!
seg dag iallafall.
imorgon ska jag och melinda in på prova-på-dag på skärgårdsgymnasiet oh va där en hel dag. astrevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback