alla hjärtans dag

passande bild haheahehaioeohoe.

Godmorgon! Vaknade för en liten stund sen, stannar hemma från skolan idag. Har legat o hostat exakt typ hela natten.
Igår var jag iallafall i skolan, sen åkte jag till norrtälje och fikade med mamma och pratade en massa, sen så gjorde vi en till grej, sen åkte jag hem till viktor.
Hade det mys, sen gick vi ut och träffade melinda o massa fler.
Pappa ringde för ett litet tag sen och frågade ifall vi skulle äta på kinarestaurang idag, jag han och min låtsasmamma, så de är vad jag ska göra ikväll. Kanske ska till skolan imorgon om jag mår bättre, och isåfall åker jag till älmsta efter det.
Är svintrött o hungrig så avrundar här, puss, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback