2013-02-12

haha bild från i somras när vi va ute å rasta stolarna.

Hej! Och förlåt för den dåliga uppdateringen igår. När jag kom hem var jag svintrött, jag skypade med viktor och micke en liten stund sen gick jag och la mig. Vaknade upp imorse och hade svin ont i halsen & hostar som fejn, men jag dricker te nu och ska ta hostmedicin. Blir de inte bättre åker jag nog hem från skolan. Annars ska jag till älmsta!
Det var verkligen kul igår på Skärgårdsgymnasiet, fick färga en dockas hår oh fixa till frisyren osv. Melinda har bilder på sin lur så dom kommer upp under dagen iaf!
Det enda jobbiga var nog att komma dit & åka därifrån, från edsbro tog den 1 och en halv timme till stockholm, och sen roslagsbanan därifrån till åkersberga. Menmen, ska nog gå å lösa. Ska göra mig iordning nu, bloggar innan jag drar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback