2013-02-07

Vet inte varför, men jag skriver ju typ bara om vad jag gör på dagarna.. Lite tråkigt kanske. Och dessutom så slutar mitt photoshop fungera snart, och då kommer det ju verkligen bli tråkiga inlägg..
Men ska försöka bättra mig. Om inte annat så får jag ladda ner photoshop igen.

Godmorgon!
Gårdagen då. Hade svenska nationella hela morgonen, gick faktiskt skitbra o jag tror jag kommer få ganska bra betyg på de! Sen hade jag 1 timme o 40 minuters rast, sen musik i 30 min, sen tog jag bussen till hallsta och mötte upp Oscar och Sebban och följde med till deras gymnasium en snabbis, sen åkte vi hem till Pontus och var där typ hela kvällen. Sen fick jag skjuts hem vid halv åtta ungefär, och sen åkte killarna och tränade.
Ganska bra dag/kväll!
bild från några helger tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback